Currículum- Vida Laboral

Parlament de Catalunya

Periodista del gabinet de Comunicació del Parlament de Catalunya. Relacions amb els professionals dels mitjans, comunicació i promoció de l’activitat de la Cambra.

RAC1. Secció Societat. Salut i Educació

Del setembre de 2019 al febrer de 2021. Informacions sobre Salut i educació durant la pandèmia i també a l’inici de les protestes del sector educatiu.

RAC1. Secció Política i Infraestructures.

Del juliol del 2011 al setembre de 2019 , explicar en els diferents espais informatius i programes de l’emissora les informacions relacionades amb aquestes dues seccions. Seguiment de rodes de premsa, sessions parlamentàries i també continguts propis amb contactes als diferents partits polítics i institucions locals, catalanes, estatals i europees. També empreses i entitats relacionades amb les infraestructures viàries, ferroviàries i aèries.

Radio Nacional de España. Secció de Política i responsable del programa Parlament

Del juny de 2008 al febrer de 2011. Cròniques en català i castellà pels  diferents espais informatius i emissores de la radio pública estatal.També era la responsable del programa setmanal sobre la informació del Parlament de Catalunya, amb un estudiant en pràctiques al meu càrrec. Una feina que t’amporta un ampli coneixement dels processos polítics i legislatius i també contactes amb els partits polítics, les institucions i els organismes, entitats i grups d’interès.

laMalla.cat. Periodista digital

De l’abril de 2007 al juny de 2008. Responsable de la secció de Politica al web La Malla.cat, actualment xarxadenoticies.cat, de la Diputació de Barcelona. Seguia l’activitat dels partits polítics i les institucions per després explicar-la al web a través de text i fotografia. Requeria a més de capacitat de comprensió i anàlisi, també una redacció clara, directa i efectiva i amb la rapidesa que marca Internet.

Radio Nacional de España. Butlletins i informatiu Edició Nit

Del juny de 2005 a l’abril de 2007 vaig fer els butlletins i també l’informatiu EdicióNit de Ràdio 4. Requereix un ampli coneixement de l’actualitat a tots els nivells per analitzar-la, sintetitzar-la i explicar-la amb claredat, tot plegat a la velocitat que requereix haver d’actualitzar la informació cada hora.

Agència Catalana de Notícies. Redactora multimèdia

Del 19 de febrer de 2005 a l’1 de juny de 2005 em vaig encarregar de cobrir les notícies de la demarcació de Tarragona durant els caps de setmana. Informacions en text, so, fotografia i vídeo. Recerca d’informacions que puguin ser atractives pels mitjans de comunicació clients de l’agència de notícies.

Televisió Espanyola. Periodista de Societat

Del 15 de gener de 2005 al 15 de febrer de 2005. Els quatre mesos anteriors havia fet les pràctiques de la carrera a la secció de Societat de Televisió Espanyola a Sant Cugat del Vallès. Com que els va agradar la meva feina, després em van contractar per informar sobre l’esvoranc del barri del Carmel de Barcelona. La bona nota que em van posar a les pràctiques també em va servir per després treballar a Radio Nacional d’Espanya, que forma part del mateix grup mediàtic.

Cadena Ser. Guàrdies els caps de setmana.

Del 15 de setembre de 2002 al 5 de setembre de 2004, mentre estudiava la carrera, feia les guàrdies dels caps de setmana al Camp de Tarragona. Cobria les notícies per després explicar-les en català i castellà als diferents informatius de l’emissora.

Tinet.cat. Redactora digital

Del 3 de juliol de 2003 al 22 juliol de 2003. Del 27 de juny de 2002 al 16 de juliol de 2002 i del 9 de setembre de 2002 al 24 de setembre de 2002 vaig substituir al redactor encarregat de les notícies del web que pertany a la  Diputació de Tarragona.

El Punt-Avui. Secció Local

Les tardes del juliol i l’agost de 2002 vaig treballar com a ajudant de redacció a la secció Local- Tarragona del diari El Punt, que ara és El Punt-Avui. Vaig seguir l’actualitat local i em van publicar notícies, reportatges i entrevistes.

Tarragona Ràdio. Informatius Locals

Del 27 de febrer de 2002 al 27 de juny de 2002 i del 18 de juliol de 2001 al 31 d’agost de 2001. Vaig compaginar la carrera amb la feina de periodista a la radio municipal.

Deixa un comentari